1.) Co znamená?: pouze osobní odběr, nebo dle dohody individuálně? Vzhledem k ceně dopravného, náročnosti na přepravu čí pouze nutnosti danou věc řádně vyfakturovat, sestavit odzkoušet či zabalit, ať už se jedná o matku s jemným závitem, nebo traktor s váhou přes 200 kg- Naše rodinná firma preferuje vždy pultový prodej a nebo osobní závoz dle dohody (nevztahuje se na matky s jemným závitem ...). Naše doporučení je takové, aby jste stejně tak jako matky s jemným závitem, nebo traktor poptávali a kupovali u nejbližšího spolehlivého prodejce se servisem a skladem náhradních dílů ve vašem okolí.
2.) Proč bych měl nakupovat zrovna u Vás. ? Kdo jsou naši zákazníci ? Pán co chce videt nejdříve matku - aby pak koupil i traktor . Zkušení zákazníci se neptají na údaje ze srovnávačů ... Jejich pozornost se ubírá k běžným dílům, které jsou u všech strojů opotřebitelné ... A pokud je takový díl potřeba vyměnit uprostřed sezony, zajímá je i jeho dostupnost.! Např.: Pokud mám stroj v záruce a odejde mi spínací skříňka ? za jak dlouho mi ji vymění podnik co ji nemá skladem a má na to ze zákona měsíc (31 dní...) ? Náš záruční servis má skladem spínací skříňky... spínače, solenoidy, baterky, regulátory, svíčky, filtry, pružiny, řemenice, rolny, atd.- viz naše nabídka.
A protože většina dílů na našem webu je zadávána na základě spolupráce našeho servisu ( a našich dodavatelů) s našimi zákazníky, vidíte jejich cenu a dostupnost ještě před tím než si samostný stroj koupíte ...
3.) Co znamená samostatně nezasíláme / jednotlivě nezasíláme / objednávejte pouze s ostatním zbožím? Aby se nám vyplatilo daný produkt poslat - objednávejte doporučené násobky, nebo vložte do košíku s kombinací ostatního zboží.
4.) Zasíláte na Slovensko ? Řešíme vždy individuálně vzhledem k dostupnosti , ceně dopravného a velikosti objednaného produktu - preferujeme platbu předem z účtu v Českých korunách při dopravném + cca 300,- KČ do 2,5kg a 1m.