1.) Vyřizujete záruční opravy ostatních firem ? Vyřizujete pozáruční opravy ? 
Nevyřizujeme. Pokud stroj nebyl zakoupen u nás můžeme přijmout opravu pouze jako pozáruční - tedy za peníze.
Pozáruční opravy vyřizujeme dle aktuální vytíženosti našeho servisu a podle dostupnosti dílů.

Nejlépe zaslat štítek stroje a poptat opravu přes WA: 705106298 nebo objednavka@sefa.cz

2.) Lze koupit pouze na kamenné prodejně ?
Takto označené stroje na našem servisu sestavíme a po naplnění olejem a palivem, seřídíme.
 Můžeme tak při předání na prodejně stroj společně vyzkoušet a zákazník může stroj rovnou použít ve svém provozu!

2.) Co znamená?: pouze osobní odběr, nebo dle dohody individuálně? 
Vzhledem k ceně dopravného, náročnosti na přepravu čí pouze nutnosti danou věc řádně vyfakturovat, sestavit odzkoušet či zabalit, ať už se jedná o matku s jemným závitem, nebo traktor s váhou přes 200 kg- Naše rodinná firma preferuje vždy pultový prodej a nebo osobní závoz dle dohody (nevztahuje se na matky s jemným závitem ...).

Naše doporučení je takové, aby jste stejně tak jako matky s jemným závitem, nebo traktor poptávali a kupovali  u nejbližšího spolehlivého prodejce se servisem a skladem náhradních dílů ve vašem okolí.

3.) Proč bych měl nakupovat zrovna u Vás. ? Kdo jsou naši zákazníci ?
Pán co chce videt nejdříve matku - aby pak koupil i traktor .
Zkušení zákazníci se neptají na údaje ze srovnávačů ... Jejich pozornost se ubírá k běžným dílům, které jsou u všech strojů opotřebitelné ...
A pokud je takový díl potřeba vyměnit uprostřed sezony, zajímá je i jeho dostupnost.!
Např.: Pokud mám stroj v záruce a odejde mi spínací skříňka ? za jak dlouho mi ji vymění podnik co ji nemá skladem a má na to ze zákona měsíc (31 dní...) ?
Náš záruční servis má skladem spínací skříňky... spínače, solenoidy, baterky, regulátory, svíčky, filtry, pružiny, řemenice, rolny, atd.- viz naše nabídka.  


A protože většina dílů na našem webu je zadávána na základě spolupráce našeho servisu ( a našich dodavatelů) s našimi zákazníky, vidíte jejich cenu a dostupnost ještě před tím než si samostný stroj koupíte ...



4.) Co znamená samostatně nezasíláme / jednotlivě nezasíláme / objednávejte pouze s ostatním zbožím?
Aby se nám vyplatilo daný produkt poslat - objednávejte doporučené násobky, nebo vložte do košíku s kombinací ostatního zboží.

5.) Zasíláte na Slovensko ?
Řešíme vždy individuálně vzhledem k dostupnosti , ceně dopravného a velikosti objednaného produktu - preferujeme zasílání na dobírku PPL do 2,5kg a 1m.